Back home :( - Reisverslag uit Mierlo, Nederland van Marieke - WaarBenJij.nu Back home :( - Reisverslag uit Mierlo, Nederland van Marieke - WaarBenJij.nu

Back home :(

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

10 September 2007 | Nederland, Mierlo

En.....ik ben weer thuis...

Jaja, ik ben weer thuis en ik heb het koud! Wat een weer hier, niet normaal! Heb het al de hele week koud! Kan me nog net inhouden om mn winterjas aan te doen, dat vind ik dan weer een beetje té, maar t zou geen overbodige luxe zijn.

Maar ik zal jullie ff vertellen wat ik de laatste week nog heb gedaan op Corfu. Dinsdagavond (28-8) ben ik met Karina wat gaan drinken aan het strand. We waren allebei best moet dus het is niet laat geworden.

Woensdag ben ik tussen de middag naar het strand geweest, nog ff wat zon pakken! 's Middags hadden we geen kinderen bij de kidsclub, dus om 18.00u zijn we ff naar Gouvia gegaan om de tijd wat te doden ;). We hebben een drankje gedaan bij The WR. Om kwart over zeven moesten we weer terug naar het hotel omdat we nog de minidisco hadden, daar waren gelukkig wel wat kinderen. Na de disco zijn we naar huis gegaan en ben ik met Anous nog ff een drankje gaan doen in the WR.

Donderdag ochtend ben ik me rot geschrokken! Er was geen piratenboot omdat er te weinig mensen wilden gaan. We waren dus met zn 3e op de kidsclub. Mare toen werd Karina inene niet goed, ze trok helemaal wit weg! Ze moest naar de wc, dus ben ik ff meegelopen. Draai ik me daar om, hoor ik ineens een harde klap, ligt Karina daar op de grond, flauw gevallen!!! Zow, ben me rot geschrokken! Ik ben meteen de auto gaan halen en we zijn naar de dokter gegaan. Ze moest het ff wat rustiger aan doen, bloeddruk was wat aan de lage kant... Maar we hebben er wel een dineetje aan over gehouden! 's Avonds zijn Karina en ik met de dokter, Andreas en zn broer Panos uit eten geweest! Dat was wel gezellig.

Vrijdag zijn we tussen de middag weer naar het strand geweest. 's Middags hadden we weer geen kinderen dus ben ik met Anous weer naar the WR gegaan.
's Avonds ben ik met Karina naar the WR en Whispers geweest. Was heel gezellig, we waren om 3.30 uur thuis!

Zaterdag was ik vrij. Moest 's ochtends wel Karina wegbrengen naar Aqualand, want die moest werken. Begint het gewoon te regenen!!! Niet normaal, regen!!! Ik wilde op tijd naar het strand gaan, maar dat kon pas na 15.00uur, toen kwam de zon eindelijk door, niet normaal he!? 's Avonds ben ik PSV gaan kijken in the WR. Eerst met Pim uiteten geweest bij the Thai (hij had nog niet gegeten, ik wel) en toen aan de bar gehangen voor de rest van de avond.

Zondag zijn we tussen de middag naar Aqualand gegaan. Lekker van de zon genoten en in the Lazy River rond gedobberd. 's Avonds had ik soort van afscheidsfeestje. We zijn uiteten geweest bij de Italiaan, Karina, Anous, Patricia en ik. Na the Italiaan zijn we naar the WR gegaan. Mariette was er ook voor de laatste avond, dus we hadden samen afscheidsfeestje. Anous en Karina wilden al eerder weg, dus ik heb met Mariette, Pim en Jaap-Jan verder gefeest tot de vroeg uurtjes. Toen we The WR uit werden gezet zijn we naar the Whispers gegaan en hebben daar nog wat shotjes gedronken. Toen kon ik kiezen, met de taxi naar huis of blijven slapen bij Pim en Jaap-jan, samen met Mariette. Ik heb voor het laatste gekozen, dus toen zijn we nog ff doorgegaan met drankspelletjes op het balkon van Pim. Ik denk dat ik rond zes uur, half zeven in bed lag en om half elf was ik weer thuis.

Maandag ben ik nog naar het strand geweest met Karina en heb ik mn koffer verder ingepakt. 's Avonds heb ik met Anous nog bij Pavlos gegeten en zijn we nog ff naar The WR geweest om afscheid te nemen. Rond negen uur ben ik met Karina naar het vliegveld gereden. Daar heb ik de auto achter moeten laten :( en afscheid moeten nemen van Karina:(:(:(. Ik zou om half twaalf vliegen. Om elf uur zat ik in het vliegtuig en om half vier mochten we er weer uit......nog steeds in Corfu...
De laadklep was kapot, dus konden we niet vliegen. De meeste mensen konden met een ander vliegtuig naar nederland vliegen, maar omdat niet iedereen daar in kon moesten wij nog een nachtje blijven. We zijn uiteindelijk naar Corcyra Beach gebracht, tot mijn grote geluk! 1: een super hotel (we hebben er photoshoot gehad) 2: naast the Wild Rose! Ik was zo blij toen ik hoorde dat we daar heen gingen! Ik heb Hans (eigenaar WR) gesmst of er nog iemand in de bar was (3.30uur) omdat ik terug kwam. Hij smste terug dat ze op me zouden wachten!!! Dus toen ik daar kwam om 4.00uur lagen ze met zn 3e op me te wachten, Pim, Jaap-Jan en Hans. Zooo lief! Dat was echt geweldig! Dus ik heb daar nog ff gehangen en toen ben ik rond kwart over vijf naar het hotel gegaan om nog wat te slapen...

Ik was om half tien alweer op om te ontbijten in het hotel. Na mn ontbijt ben ik nog ff op internet geweest en toen maar weer naar the WR gegaan om daar te wachten totdat we meer zouden horen. Om half twaalf hoorde ik dat we om kwart voor 1 op gehaald zouden worden en dat we rond 14.00 uur zouden vliegen. Weer afscheid genomen van iedereen (ze keken me heel raar aan toen ze me zagen lopen, hahaha, niemand wist dat ik vertraging had).
Ik denk dat we rond kwart over twee in de lucht zaten en rond tien over vier ben ik geland in het regenachtige Nederland....

En nu ben ik dus weer thuis...
Ben zaterdag naar het Breujke geweest wat wel weer gezellig was! Maar toch mis ik the WR een beetje (ondanks dat ik weet dat het daar nu ook saai moet zijn...;))

Ik moet dadelijk weer werken, waar ik helemaaaaaaaal geen zin in heb! Maar goed, alles gaat gewoon door.

Ik wil iedereen bedanken voor alle lieve, leuke reacties, kaartjes, telefoontjes, mailtjes, smsjes die ik heb gehad. Het is echt super te weten dat er zoveel mensen zijn die willen weten hoe het met je gaat! Ik laat je tijdig weten wanneer er weer een nieuwe pagina wordt geopend en dus wanneer ik weer weg ga!!!

Dikke X Marieke

  • 11 September 2007 - 13:20

    Anita:

    Ja daar zit je dan weer in dat kouwe vieze natte Mierlo he! Ga maar weer vlug op reis, kunnen wij weer al die leuke verhalen bekijken... Ben benieuwd waar je volgende reis je gaat brengen...

    Doei! groetjes, Anita

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Mierlo

Kidsworld Corfu

Werken voor Kidsworld op Corfu

Recente Reisverslagen:

10 September 2007

Back home :(

04 September 2007

Vertraging

03 September 2007

Laatste paar uurtjes...

28 Augustus 2007

Laatste weekje!!!

19 Augustus 2007

Daar issi weer!
Marieke

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 107
Totaal aantal bezoekers 24812

Voorgaande reizen:

15 Oktober 2014 - 11 November 2014

My next trip: CHINA!!!

16 September 2013 - 18 Oktober 2013

Off to Peru & Bolivia

31 Augustus 2012 - 28 September 2012

Backpacken Borneo

16 November 2011 - 11 December 2011

Rondreis Cuba

03 Oktober 2010 - 23 Oktober 2010

Naar school in Sevilla

23 September 2009 - 16 Oktober 2009

Rondreis Zuidelijk Afrika

02 December 2008 - 09 December 2008

New York

14 Oktober 2008 - 21 Oktober 2008

Marokko

21 September 2008 - 05 Oktober 2008

Sint Maarten

23 Juni 2007 - 03 September 2007

Kidsworld Corfu

20 April 2006 - 03 September 2006

Los op Kos 2006

02 Augustus 2005 - 15 Augustus 2005

Canada

07 September 2004 - 23 Juli 2005

Australie, Nieuw Zeeland en Bali

Landen bezocht: