Daar issi weer! - Reisverslag uit Kérkyra, Griekenland van Marieke - WaarBenJij.nu Daar issi weer! - Reisverslag uit Kérkyra, Griekenland van Marieke - WaarBenJij.nu

Daar issi weer!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marieke

19 Augustus 2007 | Griekenland, Kérkyra

Dat is weer een hele tijd geleden... Sorry, we hebben het zo druk gehad ;), geen tijd om op internet te gaan.

Ik moet even in mn agenda kijken wat we de afgelopen weken/dagen hebben gedaan. Niet heel veel bijzonders, maar ik zal proberen om er iets leuks van te maken:).

Vorige week donderdag (9aug) ben ik met Lotte (Sidari) mee geweest met de piratenboot, dat was echt heel leuk! We hebben geparaglyd met zn 2e en ik ben met kinderen op de bananenboot geweest. 's Avonds zijn we met de ouders van Karina naar La Grotta bar geweest. Dat is een bar die ze in de wand van een berg hebben gemaakt. Je moet eerst heel veel treden naar beneden en dan kom je erbij uit. Nadat we de ouders van Karina weer af hadden gezet bij hun hotel zijn wij nog een heerlijke frikadel speciaal gaan eten in Gouvia:).

Vrijdags tussen de middag, zijn we wezen eten bij Pavlos, onze vaste eettent, met de ouders van Karina. 's Avonds ook nog wat wezen drinken met hen en afscheid van ze genomen. Na ene zijn we nog naar Ipsos gegaan om te stappen, met Pim en Jaap-Jan (werken bij the Wild Rose).

Zaterdag was een 'relax dag'. We zijn met zn 3e gaan luchen in Ipsos, ik heb nog wat (bij)geslapen. 's Avonds moest Karina transfer doen, nadat Nicole haar had afgezet bij Aqualand zijn wij 'weer' gaan eten bij Pavlos. Na het eten, als
vanouds, naar the Whispers geweest!

Zondag hebben we een gewone werkdag gehad, we zijn tussen de middag naar het strand geweest om weer wat bij te kleuren. 's Avonds zijn we weer naar the Whispers geweest met Erik, want die was hier om andere hotels te zoeken voor volgend jaar. Heel de avond op kosten van de baas gedronken. Auto laten staan in Gouvia en met de taxi terug naar huis. Ook allemaal goed geregeld, Erik betaalde de taxi, maar toen we goed en wel onderweg waren kwam ik erachter dat mn huissleutel nog in onze auto lag, dus moesten we nog terug...

Maandag zijn Nicole en ik de auto weer gaan halen in Gouvia. Met de bus daarheen, ook weer een nieuwe ervaring! We hebben ook nog geholpen bij the Wild Rose met stoelen uitpakken, want die is dinsdag weer opengegaan!!! Jippie!!!
Daar zijn we dus dinsdag avond geweest! De meiden uit Sidari waren er ook! Was heel gezellig. We hebben met heel veel reisleiding en animatie geld bij elkaar gelegd en Yorgos en Hans (eigenaren) een palmboom kado gedaan.

Woensdagmiddag zijn Nicole en ik naar het strand geweest, is echt nodig om de kleur te behouden:). 's Avonds voor de verandering weer naar the Wild Rose en Whispers. We dachten op tijd naar bed te gaan, om een uur waren we thuis, maar toen begon het pas... Onder onze appartm. zijn nog andere appartm. die ze verhuren aan Italianen voor vakanties. En Italianen zijn echt verschrikkelijk! Ze maken zon herrie en houden echt geen rekening met andere! Toen Nicole en ik weg waren en Karina in bed lag hebben ze dus met stenen en limoenen naar onze ramen gegooid! Ook hebben ze bij Karina de voordeur opengegooid, terwijl ze in bed lag! En toen kwamen wij thuis... Nicole en ik zijn naar beneden gelopen om ze wakker te maken, maar er was natuurlijk niemand. Ik heb alle was van ze van de waslijn getrokken en op de grond verspreidt :). Dus om half twee toch maar naar bed... Hoor ik om kwart over twee ineens Nicole schreeuwen! Ik uit bed, iets aangedaan en ook naar mn balkon. Staan daar die klote Italianen weer met stenen en limoenen te gooien!!! Wat een ***volk is dat! En ze verstaan ook geen ene ***engels!!! Echt zo irri! Ik heb net gedaan dat ik de politie belde en toen waren ze wel iets rustiger. Om half vier ging ik weer naar bed en om acht uur ging de wekker weer:(.

Donderdag ben ik tussen de middag gaan slapen, was wel even nodig. 's Avonds moesten we oppassen dus we hebben de hele avond in het hotel gezeten... Gelukkig hoeven we dat niet veel te doen, is echt zonde van je tijd.

Vrijdag was een drukke dag. 's Ochtends gewoon programma en tussen de middag hadden we fotoshoot bij Cocyra Beach, een hotel in Gouvia. Dit is een nieuw hotel voor Sunrise, Gobest en Kidsworld dus moesten er nog fotos worden gemaakt. Zoiets heb ik vorig jaar ook gedaan op Kos. 's Avonds, na de disco, zijn we nog een frikadel speciaal gaan eten in Gouvia. We hadden de auto op een priveterrein van een hotel geparkeerd, we dachten dat dat wel ff kon... Komen we na een kwartiertje terug, staat er een auto achter ons en naast ons. Geen ontkomen aan:(. Uitendelijk hebben we gezegd dat we gasten in dat hotel hadden zitten (we hadden ons kloffie nog aan) en hebben we twee nl aangehouden die even met ons meepraatten. Gelukkig geloofde de baas ons toen en konden we weer weg...

Zaterdag hebben we ook een lange dag gehad. We hebben weer de hele dag fotoshoot gehad in weer een ander hotel. Het was wel heel leuk en goed geregeld. Gelukkig wilde een vader in Ko, dus ik hoefde niet met de fotoshoot! Ik ben om kwart over vier weggegaan (ik was zelf met de auto) want ik moest 's avonds weer mee naar het vliegveld. Ik was uitendelijk om twaalf uur thuis, dus dat viel nog mee...

Nu is het alweer zondag, ik heb nog twee weken te gaan!!! Aankomende zaterdag gaat Nicole alweer naar huis dus we hebben een drukke week deze week. Nog vanalles doen en nog gezellig uiteten met zn 3e. Vrijdagavond hebben we een 'afscheidsfeestje' voor ons allemaal in the Wild Rose!!! Ik heb er zin in!

Nou, ik ga nog even proberen om er wat fotos op te zetten en dan hou ik het weer voor gezien voor vandaag!

Tot mails, smsn, bels of tot ziens!!!

X Marieke


Kaartjes, fotos ect. kan allemaal naar dit adres:
Kidsworld
TAV Marieke - Corfu
Jan Rebelstraat 16c
1069 CC Amsterdam

Tel: +306944230047

  • 19 Augustus 2007 - 17:41

    Anita:

    Zozozo, je hebt het er maar druk mee! Vandaag was het Harley-dag in Mierlo en was ik ff een kijkje gaan nemen. Daar kwam ik jullie pap en mam ook nog tegen en ik zei: Heeej Miss Kreta! hahaha ik bedoelde natuurlijk Corfu hahaha. Jullie mam had het helemaal super gehad ze vond het helemaal geweldig! Nou groetjes vanuit het qua weer kwakkelige Mierlo. Doei

  • 20 Augustus 2007 - 09:23

    Brenda:

    Zo partypoeper,
    kom je toch snel stappen he! Leuk!
    Ik zie nieuwe kleur petjes....nog meer leuke nieuwe tools van KW?
    kus

  • 20 Augustus 2007 - 11:58

    Mam:

    Geniet nog de laatste weekjes en wens Nicole veel succes met haar opleiding.
    Heel veel groetjes van ons allemaal.
    Doei

  • 21 Augustus 2007 - 19:17

    Ellen:

    Ha die Marieke,

    Over een paar weken zit het er weer op voor jou daar in Corfu! Maar aan je verhalen te lezen en de foto's te zien heb je echt een super tijd daar. Ik zou zeggen geniet er nog lekker van want voor je het weet zit je in het vliegtuig terug naar Nederland!!

    Heel veel plezier nog!

    Liefs Ellen

  • 25 Augustus 2007 - 10:04

    Cockie, Moeder Nic:

    Hallo Marieke, ik wil je bedanken voor alle berichtjes en foto's. Zo bleven wij ook op de hoogte van het wel en wee van jullie. Ik had graag komen kijken, kennis maken en genieten van het mooie weer bij jullie, maar dat ging helaas niet. Maar daardoor heb ik veel aan de berichtjes van jou en Marieke gehad. Je hoort dan van alle kanten hoe het bij jullie toegaat. Fijn te horen dat het goed ging.
    Ik blijf ook jouw berichtjes trouw lezen al is Nicole weer thuis. Ik wens je nog hele fijne dagen en ik denk dat we nog wel van elkaar horen, gr.Cockie

  • 28 Augustus 2007 - 16:49

    Myrna:

    Hey mariek!
    hoe is het met je meid? Je gaat ook weer bijna weg he? Heb je weer zin om naar huis te gaan? Of zou je nog wel langer willen blijven?
    heb jij toevallig het emailadres van nicole ? En zou ik joues mogen? Of telefoon nummers? Want ik moet jullie even wat vragen... Mijn emailadres is: Myrnaschenk14@hotmail.com
    Niks tegen Ka zeggen he!
    Goede reis en veel plezier nog..
    Liefs Myrna

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Kérkyra

Kidsworld Corfu

Werken voor Kidsworld op Corfu

Recente Reisverslagen:

10 September 2007

Back home :(

04 September 2007

Vertraging

03 September 2007

Laatste paar uurtjes...

28 Augustus 2007

Laatste weekje!!!

19 Augustus 2007

Daar issi weer!
Marieke

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 206
Totaal aantal bezoekers 24839

Voorgaande reizen:

15 Oktober 2014 - 11 November 2014

My next trip: CHINA!!!

16 September 2013 - 18 Oktober 2013

Off to Peru & Bolivia

31 Augustus 2012 - 28 September 2012

Backpacken Borneo

16 November 2011 - 11 December 2011

Rondreis Cuba

03 Oktober 2010 - 23 Oktober 2010

Naar school in Sevilla

23 September 2009 - 16 Oktober 2009

Rondreis Zuidelijk Afrika

02 December 2008 - 09 December 2008

New York

14 Oktober 2008 - 21 Oktober 2008

Marokko

21 September 2008 - 05 Oktober 2008

Sint Maarten

23 Juni 2007 - 03 September 2007

Kidsworld Corfu

20 April 2006 - 03 September 2006

Los op Kos 2006

02 Augustus 2005 - 15 Augustus 2005

Canada

07 September 2004 - 23 Juli 2005

Australie, Nieuw Zeeland en Bali

Landen bezocht: