Ik krijg bezoek!!! - Reisverslag uit Kérkyra, Griekenland van Marieke - WaarBenJij.nu Ik krijg bezoek!!! - Reisverslag uit Kérkyra, Griekenland van Marieke - WaarBenJij.nu

Ik krijg bezoek!!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marieke

27 Juli 2007 | Griekenland, Kérkyra

Zo, dat is weer ff snel! Jaja, ik heb weer wat te melden!

Met mn duim gaat het trouwens goed hoor. Af en toe een beetje stijf, maar verder gaat het goed. Gelukkig mag maandag de hechting eruit (ik blijf soms hangen), en dan kan ik alles weer doen.
Het is nu vrijdagmiddag, we hebben vanochtend programma gedraaid en moeten om vijf uur weer beginnen met het middag programma.

Woensdag avond zijn we nog naar the Wild Rose geweest (nu the Black rose:)) voor de verjaardag van Dominique, die belg, was wel gezellig. Daarna nog ff naar the Whispers en om half vier lag ik weer in mn bed:).
Donderdag moesten we weer een uur eerder opstaan omdat het piratenboot is. Karina ging mee en Nicole en ik zijn nog ff in de kidsclub gaan slapen:). 's Middags naar de Jumbo geweest om cadeautjes te kopen voor Laura (Sidari) omdat die twee weken geleden jarig is geweest en omdat we daarvoor gisteren avond nog uit gingen eten. Dus na het programma vlug naar huis, douchen en naar Sidari rijden. Dat is ongeveer een uur rijden door de bergen.
Vanochtend ook weer programma gedraaid en om half vijf gaan we weer terug naar Aqualand. Vanavond nog disco, wat we daarna nog gaan doen weten we nog niet. Morgen zijn we (als het goed is) vrij!!!

Maar ik krijg dus bezoek!!! Ons mam komt maandag hierheen!!! Dat wist ze lekker niet, was een verassing! Ze is volgende week woensdag jarig en ons pap heeft haar dat kado geven.
Drie weken geleden heeft ons pap al gebeld om te vragen of ik dat ook leuk vond! Natuurlijk!!! Maar ik mocht niks zeggen want ons mam wist van niks! Woensdag middag wist ze het pas!!! Whahaha, leuk en lief kado he!

Ik ga nu weer, ff lekker nog naar het strand voordat we weer moeten werken!


X Marieke



Iedereen die een kaartje ofzo wil sturen kan dat nu dus ook, voor maandag, bij ons thuis afgeven, dan neemt ons mam het mee! Of anders:

Kidsworld
TAV Marieke - Corfu
Jan Rebelstraat 16c
1069 CC Amsterdam

Tel: +306944230047

  • 27 Juli 2007 - 15:06

    Brenda:

    Zeker groot, lekker zeg zo'n grasveld erbij. NOg ff en ik neem ontslag hier.....hahahaha
    Ons huis is bijna klaar dus kom lekker stappen! Thanx voor je kaart, Jelle vond het erg leuk van je dat ook zijn naam erbij stond hahahaha.

    Ik droomde trouwens laatst over......jaja raad maar!

    Doe ons mam de groeten

  • 29 Juli 2007 - 15:36

    Lenie:

    He Marieke
    mooie duimpje
    Hele fijne week met jullie mama.
    Ik pak woensdag wel met Hugo iets lekkers bij de koffie.
    groetjes van ons allemaal.
    Lenie

  • 29 Juli 2007 - 17:45

    Mama:

    Net een leuk feest gehad van Ome Christ, nu nog de laatste spulletjes in het koffer en dan?????
    Tot morgen

  • 30 Juli 2007 - 11:55

    Anne:

    Wat leuk dat je moeder komt! Heel veel plezier en doe een beetje voorzichtig met jezelf he?!
    Kus x

  • 02 Augustus 2007 - 08:25

    Nicole:

    hoi meissie,

    zo te lezen gaat alles goed!! lekker weer, werken, zonnen en feesten. Paradijs op aarde! Ha ha

    Succes nog bij de dokter als de hechtingen eruit gehaald worden.

    HEEEEL veel plezier met jullie mam en pap. Kei leuk dat ze naar jou toe gaan.

    Liefs Nic

  • 02 Augustus 2007 - 16:18

    Ellen:

    Ha die Marieke,

    Ik heb even al je verhalen bijgelezen. Maar jij vermaakt je daar prima dat lees ik wel. Wel vervelend van die hechting maar ach komt ook wel weer goed! Volgens mij is je moeder nu bij je op Kos, dus heel veel plezier samen..

    Liefs Ellen

  • 04 Augustus 2007 - 16:43

    Can:

    HAAA Marieke,

    wij missen je, heeeeele veel groetjes Can

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Kérkyra

Kidsworld Corfu

Werken voor Kidsworld op Corfu

Recente Reisverslagen:

10 September 2007

Back home :(

04 September 2007

Vertraging

03 September 2007

Laatste paar uurtjes...

28 Augustus 2007

Laatste weekje!!!

19 Augustus 2007

Daar issi weer!
Marieke

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 79
Totaal aantal bezoekers 24849

Voorgaande reizen:

15 Oktober 2014 - 11 November 2014

My next trip: CHINA!!!

16 September 2013 - 18 Oktober 2013

Off to Peru & Bolivia

31 Augustus 2012 - 28 September 2012

Backpacken Borneo

16 November 2011 - 11 December 2011

Rondreis Cuba

03 Oktober 2010 - 23 Oktober 2010

Naar school in Sevilla

23 September 2009 - 16 Oktober 2009

Rondreis Zuidelijk Afrika

02 December 2008 - 09 December 2008

New York

14 Oktober 2008 - 21 Oktober 2008

Marokko

21 September 2008 - 05 Oktober 2008

Sint Maarten

23 Juni 2007 - 03 September 2007

Kidsworld Corfu

20 April 2006 - 03 September 2006

Los op Kos 2006

02 Augustus 2005 - 15 Augustus 2005

Canada

07 September 2004 - 23 Juli 2005

Australie, Nieuw Zeeland en Bali

Landen bezocht: