Eindelijk... - Reisverslag uit Kérkyra, Griekenland van Marieke - WaarBenJij.nu Eindelijk... - Reisverslag uit Kérkyra, Griekenland van Marieke - WaarBenJij.nu

Eindelijk...

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marieke

04 Juli 2007 | Griekenland, Kérkyra

Hehe eindelijk staat er dan weer een nieuw berichtje op de site... Mn laatste bericht is alweer ruim een week geleden, sorry.

De tweede week is al weer bijna om, nog een paar weken te gaan. Het gaat echt snel! Veel strand heb ik nog niet gezien, de eerste dagen was het echt te warm en zat ik meteen onder de zonneallergie op mn rug en handen. Dus de dagen erna zoveel mogelijk uit de zon gebleven. Nu is het zo goed als weg dus ik ga het dadelijk weer risceren:D.
We hebben minder vrije tijd dan vorig jaar. We zijn nu iedere dag, alles bij elkaar, ongeveer een uur onderweg om op het park te komen en om weer naar 'huis' te gaan, we wonen nl in Dassia, (zegt iemand dat iets).

Vorige week donderdag heb ik alleen met Karina programma gedraaid omdat Nicole en Yasmin met de piratenboot mee zijn geweest. Dat is een excursie voor kinderen en de ouders. Karina en ik zijn tussen de middag naar een winkel geweest om inkopen te doen voor de kidsclub en thuis. Ze had me al verteld dat het een super winkel is, maar toen ik het zelf zag kon ik mijn ogen niet geloven!!! Zoooon grote winkel, niet normaal! En ze hebben er bijna alles!!! Je kunt het zo gek niet bedenken en ze hebben het! Wil je een pen, dan heb je geen keus uit 5 pennen, neej, ik denk wel uit 50 pennen! Je wordt het koop ziek in die winkel. Ik heb er dan ook een aantal leuke dingen opgedaan voor mn kamer, die had wel ff een make-over nodig!

Vorige week vrijdag hebben we hier een aardbeving gehad!!! Iets van 5.nogiets op de schaal van Richter. Voor Corfu heel wat! Het was echt heel raar, we hadden het niet eens in de gaten. Ik en Karina zaten in de auto en Nicole stond buiten. Opeens begint die auto helemaal te schokken. Zo stom, ik kijken of ik iets deed, maar het contact stond af, versnelling in vrij en niet mn voet op de rem ofzo. Karina keek me ook nog aan of ze wilde vragen of ik aub normaal wilde doen! 's Avonds waren we in een bar en toen vertelde een Griek ons van die aardbeving. Wij konden het ons niet herinneren maar toen ineens dacht ik aan de auto! Dat was dus een aardbeving! Heb ik dat ook weer een keer meegemaakt:P.

Zaterdag hadden Karina en ik transfer. Dan breng je gasten naar het vliegveld en neem je nieuwe gasten mee terug naar het hotel. 's Avonds lekker naar Corfustad geweest met Nicole en Karina, eerst rondgezworven en toen nog een drankje gedaan in een leuke tent. We wilden op tijd naar huis, we zijn ook op tijd weggegaan, maar hebben er nog ruim een half uur over gedaan om de auto te vinden:S

Zondag avond zou ik met Nicole ff op internet gaan en daarna iets drinken en naar huis... Dat liep ff anders... In het internet cafe kwamen we een nl jongen tegen die hier in een bar werkt. Wij dus mee naar die kroeg gegaan en drankspelletjes gedaan... :( Na de drankspelletjes naar een andere bar en gewoon door gegaan met drinken... Zooooooow dat heb ik geweten!!! Jeetje mina, wat voelde ik me k*t de dag erna, hele dag gelambald en een beetje gelegen. En toen moesten we op het einde van de middag de auto nog op gaan halen want die hadden we, heel verstandig:), in Gouvia laten staan. 's Avonds (maandag) moest ik wel weer fit zijn omdat ik Karina had beloofd om haar zus mee op te gaan halen op het vliegveld. 's Middags dus nog even geslapen:D. We hebben ook nog flink wat gereden door de bergen, helemaal naar het noorden van Corfu, dat was echt heel mooi! In Acharavi hebben we nog heel lekker gegeten. En tegen de tijd dat Karinas zus kwam voelde ik me alweer een stuk beter:D.

En nu is het alweer woensdag, time flies when youre having fun!

Ik beloof dat het volgende bericht niet zo lang op zich laat wachten:D

Yasso!!! X Marieke

PS Oma&Opa en Brenda, hartstikke bedankt voor jullie lieve kaartje!!!

Kidsworld
TAV Marieke - Corfu
Jan Rebelstraat 16c
1069 CC Amsterdam

• 04 Juli 2007 - 12:02

Mama:

Fijn te horen dat je het goed maakt. Hier hebben we geen aardbeving maar heeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeel regen. Heel veel groetjes van ons allemaal.

• 04 Juli 2007 - 19:02

Paula:

Hoi Mrie.
    Je berichtjes heb ik gelezen,Ik heb op het moment weinig tijd.Volgende week laat ik wat van me horen.
    Groetjes Pauw.

• 05 Juli 2007 - 08:42

Ellen:

Ha die Marieke,

Zo te lezen gaat het prima met jou daar in de Griekse zon! Je hebt het inderdaad beter als hier want het weer is hier echt slecht!
    Nou heel veel plezier nog en geniet ervan!

Groetjes uit Mierlo

• 05 Juli 2007 - 10:29

Brenda:

Oh wat leuk mariek! Ben niet jaloers maar eh.....als ik ff een weekje vrij kon nemen was ik naar je toe gekomen. Monique vraagt zich af waarom je haar niet deze site hebt toe gestuurd???
    Ik bel je snel weer ff.

Knuf

• 09 Juli 2007 - 07:21

Sandra:

Hey Marieke,

Leuk om je verhalen weer te lezen!!
    Nog heeel veeel plezier in Corfu en... niet teveel borreltjes he ;)
    xxx

• 09 Juli 2007 - 15:04

Anna:

hej Marieke,

Ja eindelijk ook een berichtje van mij... was je internetadres kwijt maar eindelijk weer gevonden, wat fijn om te horen dat het zo goed met je/jullie gaat geniet er van hier heeft het net weer pijpenstelen geregend hoe warm is het nou daar? he meis heeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeel plezier en geniet er van!!

Liefs Anna

• 10 Juli 2007 - 13:09

Anita:

Zo meissie, zo ken ik je weer... je bent weer goed op dreef hahaha! Groetjes, en ben benieuwd naar je volgende berichtje...