Zomerdipje - Reisverslag uit Kos, Griekenland van Marieke - WaarBenJij.nu Zomerdipje - Reisverslag uit Kos, Griekenland van Marieke - WaarBenJij.nu

Zomerdipje

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

16 Juli 2012 | Griekenland, Kos

Tja,

Ooit mensen gehoord die last hebben van een zomerdipje...??? Wist niet eens dat dat kon, wie kan er nou een dipje hebben in de zomer!!!
Nou....IK.....
Ik heb t ff gehad! Weet niet waardoor het komt, als ik dat zou weten zou t echt geweldig zijn want ik word er echt niet vrolijker van.
We zitten nu, eigenlijk weer in een redelijk hotel. Er is op zich niks mis, maar het restaurant... Ik had het al verteld, maar het is echt een vreetschuur! Ik kijk er iedere keer tegen op om dat restaurant binnen te gaan! Ik weet het, ben verwend de eerste maanden maar dit is echt niet leuk... Eet iedere keer het zelfde, salade met ketchup om er wat smaak aan toe te voegen. En als er dan een keer iets 'lekkers' staat, staat er een rij waar je U tegen zegt! Heb echt het geduld niet om daar een kwartier in de rij te gaan staan voor wat eten!

Maar goed, Anne en Sabien hebben gelukkig hun draai al wel gevonden. Brenda is gister naar huis gegaan omdat ze het zelfde gevoel had als ik. Ook weer ff slikken want mn maatje is nu weg... Maar ik kom er wel weer bovenop, duurt alleen ff. Beginnend griepje helpt daar niet echt bij, maar komt echt allemaal wel weer goed, hoop ik...

Klinkt waarschijnlijk allemaal veel erger dan het is, maar moest het toch ff melden.

Ohw jah, voordat ik het vergeet: We zijn zondag nog even bij het ABC wezen kijken. Je kunt niet door de 'voordeur' naar binnen, wordt bewaakt! Maar als je een straatje verder rijdt, auto parkeert, kun je zo over het strand het complex op lopen. En er zitten gasten in!!! Zo raar om daar rond te lopen met het idee dat het ons hotel is en er toch andere mensen zitten. Het is nog niet afgewerkt, vind het er nog niet top uitzien! Als wij erin hadden gezeten weet ik zeker dat we een klachtenregen hadden gekregen. ONZE kidsclub is een uurtje per dag open. Wij zijn er nog ff ingeweest, ook heel raar. Alle versieringen en schilderingen zitten nog gewoon op de muur! En dan zit er gewoon zon muts met die kinderen te spelen, in ONZE kidsclub...

Het weer is hier nog steeds super! Hoorde dat het in Nederland weer minder is, dat spijt me mensen... Hier is het overdag in de zon al snel boven de 40 graden!

Ik ben er weer vandoor!!! Laat jullie snel weer weten hoe het gaat!!!

X

Voor degene die nog een kaartje wilde sturen je kunt het opsturen naar:
Kidsworld
tav Marieke - Kos
Jan Rebelstraat 16c
1069 CC Amsterdam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Kos

Los op Kos 2006

Werken voor Kidsworld op Kos

Recente Reisverslagen:

16 Juli 2012

Thuis

16 Juli 2012

laatste weekje Kos

16 Juli 2012

3 September

16 Juli 2012

Nieuw Bericht

16 Juli 2012

Zomerdipje
Marieke

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 76
Totaal aantal bezoekers 24797

Voorgaande reizen:

15 Oktober 2014 - 11 November 2014

My next trip: CHINA!!!

16 September 2013 - 18 Oktober 2013

Off to Peru & Bolivia

31 Augustus 2012 - 28 September 2012

Backpacken Borneo

16 November 2011 - 11 December 2011

Rondreis Cuba

03 Oktober 2010 - 23 Oktober 2010

Naar school in Sevilla

23 September 2009 - 16 Oktober 2009

Rondreis Zuidelijk Afrika

02 December 2008 - 09 December 2008

New York

14 Oktober 2008 - 21 Oktober 2008

Marokko

21 September 2008 - 05 Oktober 2008

Sint Maarten

23 Juni 2007 - 03 September 2007

Kidsworld Corfu

20 April 2006 - 03 September 2006

Los op Kos 2006

02 Augustus 2005 - 15 Augustus 2005

Canada

07 September 2004 - 23 Juli 2005

Australie, Nieuw Zeeland en Bali

Landen bezocht: