Zomerdipje - Reisverslag uit Kos, Griekenland van Marieke - WaarBenJij.nu Zomerdipje - Reisverslag uit Kos, Griekenland van Marieke - WaarBenJij.nu

Zomerdipje

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

16 Juli 2012 | Griekenland, Kos

Tja,

Ooit mensen gehoord die last hebben van een zomerdipje...??? Wist niet eens dat dat kon, wie kan er nou een dipje hebben in de zomer!!!
Nou....IK.....
Ik heb t ff gehad! Weet niet waardoor het komt, als ik dat zou weten zou t echt geweldig zijn want ik word er echt niet vrolijker van.
We zitten nu, eigenlijk weer in een redelijk hotel. Er is op zich niks mis, maar het restaurant... Ik had het al verteld, maar het is echt een vreetschuur! Ik kijk er iedere keer tegen op om dat restaurant binnen te gaan! Ik weet het, ben verwend de eerste maanden maar dit is echt niet leuk... Eet iedere keer het zelfde, salade met ketchup om er wat smaak aan toe te voegen. En als er dan een keer iets 'lekkers' staat, staat er een rij waar je U tegen zegt! Heb echt het geduld niet om daar een kwartier in de rij te gaan staan voor wat eten!

Maar goed, Anne en Sabien hebben gelukkig hun draai al wel gevonden. Brenda is gister naar huis gegaan omdat ze het zelfde gevoel had als ik. Ook weer ff slikken want mn maatje is nu weg... Maar ik kom er wel weer bovenop, duurt alleen ff. Beginnend griepje helpt daar niet echt bij, maar komt echt allemaal wel weer goed, hoop ik...

Klinkt waarschijnlijk allemaal veel erger dan het is, maar moest het toch ff melden.

Ohw jah, voordat ik het vergeet: We zijn zondag nog even bij het ABC wezen kijken. Je kunt niet door de 'voordeur' naar binnen, wordt bewaakt! Maar als je een straatje verder rijdt, auto parkeert, kun je zo over het strand het complex op lopen. En er zitten gasten in!!! Zo raar om daar rond te lopen met het idee dat het ons hotel is en er toch andere mensen zitten. Het is nog niet afgewerkt, vind het er nog niet top uitzien! Als wij erin hadden gezeten weet ik zeker dat we een klachtenregen hadden gekregen. ONZE kidsclub is een uurtje per dag open. Wij zijn er nog ff ingeweest, ook heel raar. Alle versieringen en schilderingen zitten nog gewoon op de muur! En dan zit er gewoon zon muts met die kinderen te spelen, in ONZE kidsclub...

Het weer is hier nog steeds super! Hoorde dat het in Nederland weer minder is, dat spijt me mensen... Hier is het overdag in de zon al snel boven de 40 graden!

Ik ben er weer vandoor!!! Laat jullie snel weer weten hoe het gaat!!!

X

Voor degene die nog een kaartje wilde sturen je kunt het opsturen naar:
Kidsworld
tav Marieke - Kos