Weekje bezoek - Reisverslag uit Kos, Griekenland van Marieke - WaarBenJij.nu Weekje bezoek - Reisverslag uit Kos, Griekenland van Marieke - WaarBenJij.nu

Weekje bezoek

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

16 Juli 2012 | Griekenland, Kos

Hi Guys,

Ik heb weer een hoop gedaan deze week! Woensdag middag hebben onze Joris en ik een quad gehuurd. Hiermee zijn we de bergen ingegaan. Ik zat achterop, dat was niet echt ideaal, vooral niet als de bestuurder heel hard door de bochten gaat!!! Woensdag avond zijn we nog op stap geweest, best een latertje, t was zowat half vijf... En om 7.30u ging de wekker weer... We zijn naar Bodrum geweest, lekker shoppen! Paar leuke dingetjes gekocht! Gelukkig hebben we nog ff kunnen slapen op de boot

Vrijdag had ik een relaxte dag! Ik heb toch verteld dat ik alleen achter was gebleven voor de kinderen die nog in Platanista zaten? Nou, donderdag zijn er heel veel vertrokken, ik heb er, om precies te zijn nog maar 2 over, van 1 gezin!
Ik zou eigenlijk donderdag naar Achilleas verhuizen en dan een paar keer op en neer rijden voor die kinderen. Maar de ouders hadden gevraagd of ik toch nog wilde komen op vrijdag. Klant is koning en zeker na alle ellende met het ABC. Heb dus vrijdag ochtend zitten kleuren, puzzelen met Kaylee (3) en gezellig zitten kletsen met ouders. En 's middags lekker vrij!!!
Zaterdag precies hetzelfde!!! 's Middags lekker op het strand gelegen en paraglyding gedaan!!! Was echt vet!!! Zaterdag avond laatste avondje stappen met onze Joris, was erg gezellig!

Zondag helaas toch verhuisd naar Achilleas...
Spullen gedropt en ben met onze Joris nog ff de bergen in geweest bij Keflos. Op de terugweg nog stop gehad bij Paradise Beacht, daar hebben we gejetskiet. Dat was echt super! Dat ding gaat hard, niet normaal!!! Maar helaas komt er aan al het goede een eind... Onze Joris is vanavond om 19.50u weer vertrokken richting thuis... Was echt een hele leuke week!!! THNX Joris!

Achilleas: Heb er nog geen goed gevoel bij... Waar het aan ligt kan ik niet echt zeggen. Heb daar vanavond voor het eerst gegeten, echt een vreetschuur! Eten is ook niet waarvan je nou zegt geweldig... Maar gelukkig kan ik tot donderdag nog iedere ochtend terug naar Platanista, dat betekend, ontbijt en lunch daar!!! Dan maar half uur eerder weg, maar het is de moeite meer dan waard!!!

Ik hou jullie op de hoogte!

X

PS tante lenie enz, Angelique enz, bedankt voor jullie kaartje!!!