Heya - Reisverslag uit Kos, Griekenland van Marieke - WaarBenJij.nu Heya - Reisverslag uit Kos, Griekenland van Marieke - WaarBenJij.nu

Heya

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

16 Juli 2012 | Griekenland, Kos

Heya,

Hier ben ik weer es vanuit een zon overgoten Kos!!! Er is niet veel meer gebeurd de laatste week...
Maar aankomende week zal er heel wat gaan gebeuren! Het wordt echt een drukke week!!! 2 Juli hebben we de eerste aankomst in ons nieuwe hotel! Het zal dan eindelijk zo ver klaar zijn dat we daar de eerste gasten kunnen ontvangen...
Afgelopen donderdag hebben we daar een training gehad. Was erg saai... Het ging er vooral om om onze nieuwe engelse collegas te leren kennen, dat is gelukt, zijn er aardig. Maar de rest van de training was eigenlijk alleen voor de Engelse en wij zaten er een beetje bij te zitten... Gelukkig was het nog twee uur eerder afgelopen dan dat we verwacht hadden, gelukkig!!!
Donderdag komt Sabien ons team versterken tot het einde van het seizoen. Ook zal er iemand van het hoofdkantoor komen om ons te helpen met de eerste aankomsten en zal er nog een kidsworld medewerkster komen om Anne te gaan helpen in Norida. Anne blijft namelijk nog even in Norida totdat de laatste gasten daar weg zijn...
Ik zal jullie op de hoogte houden hoe dat allemaal gaat!

Iets anders, Opa en Oma zijn hier!!! Echt heel leuk!!! Ze zijn donderdag ochtend aangekomen! Door die *training kon ik ze helaas niet op gaan halen van the airport, ik ben ze 's avonds op gaan zoeken in het hotel. Heel leuk om ze weer te zien! En wat ze allemaal bij hadden voor me!!! Gekleurde hagelslag, vlokken en drop!!! Geweldig!!! Ik heb me vrijdag ochtend bijna ziek gegeten aan de hagelslag!!! Jammer genoeg hadden ze geen tompouce van de Hema of een een frikadel speciaal bij....
Zaterdag middag ben ik met ze rond gaan rijden, we zijn bij the warmwater bronnen geweest, dat zag er al veel beter uit als toen ons pap en mam hier waren!
Eigenlijk zou ik ze vandaag de andere kant van het eiland laten zien, maar helaas kan dat niet doorgaan... Het contract van de auto is verlopen en we hebben nog niet getekend voor de verlening, echt balen!!! We moeten de voetbalwedstijd van vanavond ook gaan kijken in het hotel omdat we geen vervoer hebben... Nou ja, we hebben de auto nog wel, maar we zijn niet verzekerd....

Nou mensen, ik wens jullie het allerbeste!!! Ik hoorde dat het heel veel gaat regenen in Nederland.... balen zeg!!!