Salsa, Mojito, kuilen, diacure y mas mas more… - Reisverslag uit Santiago de Cuba, Cuba van Marieke - WaarBenJij.nu Salsa, Mojito, kuilen, diacure y mas mas more… - Reisverslag uit Santiago de Cuba, Cuba van Marieke - WaarBenJij.nu

Salsa, Mojito, kuilen, diacure y mas mas more…

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

29 November 2011 | Cuba, Santiago de Cuba

Eindelijk heb ik internet gevonden zodat ik jullie even snel op de hoogte kan brengen van onze trip.
Het is echt een super mooi land, met vriedelijke mensen. Ik heb al een blauwe plek op mn arm van mezelf knijpen, ik kan nl nog steeds niet geloven dat ik hier echt ben…
We zitten nu in Santiago de Cuba, waar we vandaag zijn aangekomen, een dag eerder dan gepland.

Even in het kort wat we allemaal hebben gedaan.
In Havana hebben we de hele stad doorkruist, te voet, met de taxi en met de fietstaxi. Ik heb salsa gedanst aan de Malecón en Eline heeft de eerste pasjes van de salsa geleerd. Het is zo makkelijk dat de kerels hier ook echt goed kunnen dansen!
Om de stad uit te komen met onze huurauto (een smoezelige, uitgeleefde Puegot), was even stressen maar toen we eenmaal onderweg waren ging het prima.
In Vinales hebben we een wandeling gemaakt door Vinales Vallei, langs tabaksplantages en langs de Mogotes, super mooi! We hebben salsa gedanst onder de sterrenhemel aan het dorpsplein.
In Trinidad hebben door de stad geslenterd, de zonsondergang gezien vanaf een heuvel, mojitos gedronken op de trappen van Casa de la Musica en zijn we uit gegaan in een discotheek in een grot, helemaal top! We hebben daar ook het strand bezocht en ik heb in de mooie, blauwe zee gezwommen.
In de Sierra Meastra sliepen we in een casa particular waarvoor we eerst een rivier over moesten steken over stenen. Ik ben met een gids naar Alto de Naranja (of zoiets), Eline was helaas ziek en moest achterblijven…

Ik ben een kei met kuilen ontwijken in de weg, af en toe gaat het mis en dan moet ik vol op de rem, maar de auto is nog heel…

Ik moet nu helaas af gaan sluiten, ik probeer zsm dit verhaal te updaten!!!

Besos Marieke

• 30 November 2011 - 08:25

Nicole:

Klinkt allemaal weer helemaal super madam!
    klinkt dat je lekker aan het genieten bent! maar gelukkig heb je nog even. Have fun girl!

• 30 November 2011 - 09:00

Lenie:

ik lees dat je geniet doe dit vooral
    nog fijne dagen.
    groetjes van ons allemaal

• 30 November 2011 - 11:48

Mama:

Hoi fijn om te horen dat jullie het naar je zin hebben. Ik geloof dat het mooi is, op Google Earth kijk ik waar jullie zijn of naar toe gaan. Geniet er nog volop van en heel veel groetjes van ons allemaal.

Doei xx

• 30 November 2011 - 12:26

Annelies:

Geniet nog van de tijd daar.
    Hier is het trouwens best wel lekker herfstweer. Je tuin ligt vol met bladeren en je huisje staat er mooi bij.
    Groetjes en tot 11 dec.
    ook van Laura Vincent Vera Marc

• 30 November 2011 - 16:45

Brenda:

Heeeeey! Autorijden kunnen we wel aan jou overlaten haha jij rijdt echt overal.
    Geniet nog ff!
    Leuk van je te horen!

x

• 30 November 2011 - 16:48

Karina:

Nou nou, wat weer een ervaringen! Super leuk om iets van je te horen..Ben benieuwd naar je foto's..

Heel veel plezier saampjes, en geniet vooral van de mannen (mooie mannen?)

Liefs

• 01 December 2011 - 09:00

Maja:

Hoi Eline en Marieke,
    Fijn dat jullie het zo naar je zin hebben. Jammer dat je ziek was Eline. Hopelijk ben je nu weer beter. Hoop dat die oude barrel het volhoud, vooral met al die kuilen in de weg.
    Veel plezier nog.

XXXXXX

• 01 December 2011 - 12:57

Elles:

Mariek, wat gaaf allemaal! Dansen onder de sterrenhemel, toch hopelijk met een mooie Cubaanse senor haha. Klinkt super en ben stiekem een beetje jaloers..alhoewel ik gisteren ook wat sterren gespot heb, eindelijk wat minder wolken ;-)

Houd ons maar op de hoogte, super!