Laatste weekje!!! - Reisverslag uit Kérkyra, Griekenland van Marieke - WaarBenJij.nu Laatste weekje!!! - Reisverslag uit Kérkyra, Griekenland van Marieke - WaarBenJij.nu

Laatste weekje!!!

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

28 Augustus 2007 | Griekenland, Kérkyra

Jaja, mn laatste weekje is ingegaan!!! Om precies te zijn: over een week ben ik alweer thuis! Wat is het toch weer snel gegaan (het waren ook maar twee maanden...)


Wat we de afgelopen week allemaal hebben gedaan:

Vorige week zondag (19-8 toen heb ik voor het laatst gemaild) zijn we 's avonds nog naar the Wild Rose geweest. Nicole en Karina zijn daarna ook nog naar Ipsos op stap geweest, ik ben vroeg naar bed gegaan.

Maandag om kwart over negen stond Karina al aan mn deur te bonzen of ik mee naar het strand ging. Daar lagen we dus al heel vroeg, heerlijk was het! Niet te warm, 36gr, lekker windje erbij, Heerlijk! Tegen zessen zijn we naar Corfu stad gegaan om te winkelen. Komen we daar, zijn bijna alle winkels dicht...:(. Maar we hebben wel wat leuke dingetjes gekocht. We hebben er ook lekker gegeten van ons fooiengeld, we habben nl E40 pp bij elkaar gekregen van tevreden ouders! Nicole en ik zijn daarna ook nog naar the Wild Rose geweest.

Dinsdag ben ik tussen de middag alleen naar het strand geweest, was weer heerlijk! 's Avonds, voor de verandering, met Nicole naar the Wild Rose :).

Woensdag zijn we tussen de middag weer naar het strand geweest. 's Avonds ben ik eerst gaan slapen en om 0.30u zijn Nicole en ik naar The Wild Rose gegaan en daarna nog naar the Whispers. Daar was niet heel veel aan dus zijn we, Nicole, Pim (werkt in TWR) en ik nog naar een strand tent gegaan. Omdat het al heel vroeg was (4.30u) was daar ook niks meer te doen... (Wel zagen we een grote brand aan de andere kant van de zee: Albanie. Het was echt indrukwekkend om te zien!)We hebben Pim naar huis gebracht en vervolgens lagen we om 5.30u in ons bed.

En op donderdag ging om 7.45u de wekker alweer. Karina is meegegaan op de piratenboot en Nicole en ik hebben programma gedraaid in de kidsclub. Tussen de middag zijn we naar AquaLand (waterpark bij het hotel) gegaan waar ik eigenlijk de hele tijd heb liggen slapen of in een band rond heb gedobberd in the lazy river:). Na het programma zijn we wezen eten bij the Poco Loco, een mexicaanse tent in Gouvia. Daarna zijn Nicole en ik, again, naar the Wild Rose en the Whispers geweest.

Vrijdag ochtend kwam Nicole me wakker maken of ik even mee wilde naar Karina. Die was niet lekker, maar wilde toch gaan werken. We hebben haar verboden om mee te gaan en gezegd dat ze de hele dag in bed moest blijven, ze was echt ziek. Toen we tussen de middag thuis kwamen, na gegeten te hebben bij Pavlos, schrokken we een beetje van Karina's gezicht, die was nl een beetje opgezwollen. Hup in de auto (beetje tegen sputteren) en mee naar de dokter. Die heeft haar allemaal pillen gegeven waardoor het beter moet gaan. 's Avonds na de disco ging het nog niet veel beter maar toch zijn we met zn allen naar The Wild Rose gegaan voor ons afscheidsfeestje. Ik heb Karina na een half uur naar huis gebracht en wij zijn met de meiden uit Sidari verder gegaan met feesten. Na TWR zijn we ook nog naar the Whispers geweest en daar hebben we de boel mee gesloten om 6.oou, zaterdag ochtend...:)

Zaterdag ochtend, een paar uur later, waren we alweer wakker. Met Karina ging het nog niet veel beter, dus die bleef in bed. Nicole en ik hebben de meiden uit Sidari in Gouvia afgezet en hebben daar zelf nog wat gegeten. We zijn nog even bij TWR langs geweest (Nicole ging gedag zeggen) en daarna de laatste uurtjes strand voor Nicole. Want die is zaterdag avond weer vertrokken naar Nederland :(.
We hebben haar weggebracht, Karina ook mee (zo goed als het kon) en meteen hebben we onze nieuwe collega, Anous, opgehaald. Daarna niks meer gedaan.

Zondag hebben Anous en ik de kidsclub met zn 2e gedraaid, Karina was nog steeds ziek. Tussen de middag ben ik gaan slapen, het duurt nog wel ff voordat ik mn gemiste uurtjes heb ingehaald. 's Avonds weer WR met Anous.

Maandag waren we weer vrij. We zijn met zn 3e naar het strand geweest, maar met Karina ging het nog niet heel lekker. We zijn weer naar de dokter gegaan (3e x) en die heeft Karina een spuit gegeven. Na die spuit ging het al meteen een stuk beterder met Karina, gelukkig maar!!!

Vandaag, dinsdag, hebben we weer met zn 3e kidsclub gedraaid, Karina is er weer helemaal bovenop, gelukkig. Het is alleen niet zo druk, gisteren avond is er 1 gezin aangekomen!!! Vanmorgen hadden we 6 kinderen en vanmiddag 3!!! Dat is echt saai, maar ook wel relaxed!

Ik ga nu even proberen om er wat foto's op te zetten, als het niet lukt, doe ik het morgen!

Nog 6 nachtjes te gaan!!! Ik wil nu alvast iedereen bedanken voor alle lieve kaartjes, mailtjes, smsjes, telefoontjes die ik heb ontvangen!!! Echt super om te weten dat er zoveel mensen op de hoogte willen blijven van mijn leventje hier!!! Ik hoop dat jullie er weer van hebben genoten!!! Dit is, denk ik, nog niet mn laatste berichtje vanuit Corfu, maar alvast: TOT VOLGENDE WEEK!!!


Dikke X Marieke

Tel: +306944230047


Nicole, super bedankt voor de geweldige tijd die we hier hebben gehad! Ik heb er echt van genoten!!! Ik zal het missen om met je naar The Wild Rose en the Whispers te gaan!!! Succes met de intro week en tot snel in Nederland!!!

Dikke X!!!

  • 29 Augustus 2007 - 18:41

    Mama:

    Geniet nog maar goed de laatste dagen in Corfu. Nog veel plezier en tot maandag.
    xxxx mama

  • 30 Augustus 2007 - 19:05

    Nicoletje!:

    hi lieve meid!
    intro was leuk hoor maar de eerste avond in d tent aan t feesten en we aan het smsen waren had ik ceht zo! ik wil hier niet zijn, jullie zitten allemaal nog daar, dat kan niet net of ik het niet afgemaakt heb zeg maar...

    Jaja nicole die 4 nachten vet grote feesten had met erick e en 538 en alles verlangde toch terug naar het saaie rustige doodgewone corfu/ gouvia!

    maar hoe is t met walli!
    naja ik mail je morgen zeker weten ff vor alles.. en had ook wel mail van jouw veracht over die oad doos! dus als je m lees ben benieuwd!!
    Ik heb nu lekker gedoucht en ga nu eerst is genieten van me eigen bedje en lekker nederlands kopje thee gezet door mams :)!!

    Succes meid nog en genietse! doe iedereen de groetjes! ga nu ff Ka der siteje lezen!!


    Dikke kusS!!

  • 02 September 2007 - 11:28

    Wie Denk Je!:

    meis! nog 1 nachtje en zit je weer in t saaie nederland! :S
    Betekent nog i avondje wild rose! dus wordt ook zeker vanavond flink fluisteren zeker? of niet??

    Geef wallie nog een dikke kus van me :) en doe voor de laatste keer de groetjes aan pim!
    Dikke kus!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Kérkyra

Kidsworld Corfu

Werken voor Kidsworld op Corfu

Recente Reisverslagen:

10 September 2007

Back home :(

04 September 2007

Vertraging

03 September 2007

Laatste paar uurtjes...

28 Augustus 2007

Laatste weekje!!!

19 Augustus 2007

Daar issi weer!
Marieke

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 121
Totaal aantal bezoekers 24783

Voorgaande reizen:

15 Oktober 2014 - 11 November 2014

My next trip: CHINA!!!

16 September 2013 - 18 Oktober 2013

Off to Peru & Bolivia

31 Augustus 2012 - 28 September 2012

Backpacken Borneo

16 November 2011 - 11 December 2011

Rondreis Cuba

03 Oktober 2010 - 23 Oktober 2010

Naar school in Sevilla

23 September 2009 - 16 Oktober 2009

Rondreis Zuidelijk Afrika

02 December 2008 - 09 December 2008

New York

14 Oktober 2008 - 21 Oktober 2008

Marokko

21 September 2008 - 05 Oktober 2008

Sint Maarten

23 Juni 2007 - 03 September 2007

Kidsworld Corfu

20 April 2006 - 03 September 2006

Los op Kos 2006

02 Augustus 2005 - 15 Augustus 2005

Canada

07 September 2004 - 23 Juli 2005

Australie, Nieuw Zeeland en Bali

Landen bezocht: