Wat te vertellen!!! - Reisverslag uit Kérkyra, Griekenland van Marieke - WaarBenJij.nu Wat te vertellen!!! - Reisverslag uit Kérkyra, Griekenland van Marieke - WaarBenJij.nu

Wat te vertellen!!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marieke

21 Juli 2007 | Griekenland, Kérkyra

Sooow,
ik heb nu echt wat te vertellen, big happenings deze week!!!

Eerst even vorige week zaterdag, toen zijn we, Nicole, Karina en Ik naar Roda geweest. Dat is in het noorden van Corfu, de rit erheen was mooier dan het strand. We wilden erheen omdat er een beachvollybal toernooi was, maar daar vond ik niet zo heel veel aan... 's Avonds zijn we nog wat gaan eten in Acharavi, dat hebben we eerder gedaan en dat was ons toen goed bevallen!
Zondag hebben we gewoon Kidsclub gedraaid en 's avonds zijn we naar onze stamkroeg, the Wild Rose(http://www.wildrosebar.com/), iets gaan drinken. Er is een nieuwe collega bijgekomen die in Sidari gaat werken en daar moest op gedronken worden. Na the Wild Rose zijn we nog naar the Whispers gegaan. Was weer heel gezellig en weer laat...

Maandag was even een andere 'vrije' dag. Voor de mensen die nog niet op de hoogte zijn even in het kort:
We zitten hier met zn 4e, dat heb ik al verteld, Nicole, Karina, Yasmine en ik. Met zn 3e gaat het heel goed, Nicole, Karina en ik. Met Yasmine gaat het heel wat minder. Ze zit hier al vanaf het begin, maar dat is dus echt helemaaaal niet te merken. Ze toont totaal geen initiatief, doet helemaal niet mee, en ze is zoooo negatief. Over alles loopt ze te klagen, echt niet grappig en ze probeert er ons ook nog in te betrekken! (Ik kan hier echt nog heel lang over doorgaan, maar ik laat het hierbij) Dit hebben we dus alle drie aan nederland (hoofdkantoor) laten weten, en daarom is maandagochtend Karen (onze 'baas') naar Corfu gekomen. Ze (Karen en Patricia, onze hostes) hebben een gesprek gehad met Yasmine waarin haar werd verteld dat ze moest stoppen voor Kidsworld op Corfu.
Wij dus helemaal blij, dit hadden we echt niet verwacht, toen we het hoorden viel er echt een hele druk van onze schouders af. Het was zo zwaar werken met haar, verschrikkelijk!!! Het wordt nu voor ons wel wat harder werken, maar ook een stuk relaxter en een stuk gezelliger. Voorlopig komt er ook geen vervanging, dus doen we het met zn 3e. Ze hebben nu wel een probleem, want geen van ons blijft tot oktober... Maar dat is voor latere zorg. Yasmine heeft een week gekregen om het huis uit te gaan, ik blij natuurlijk!!!

Woensdag avond hadden we eigenlijk minidisco maar door de hitte hadden de geluidboxen het begeven, geen geluid! Wij blij, kinderen teleurgesteld:)! 's Avonds zijn Nicole en ik naar The Wild Rose geweest en daarna nog naar The Whispers, is altijd gezellig! Ik weet niet meer hoe laat we thuis waren, wat ik wel weet is dat we donderdag een uur eerder weg moesten vanwege de piratenboot. Toen Karina weg was met de bus zijn Nicole en ik in de Kidsclub gaan slapen. We werden wakker gemaakt door kinderen en ouders die op de raam klopten:):):). 's Middags hebben we verder geslapen op het strand, ook lekker! Het wordt hier by the way weer steeds warmer! Donderdag middag gaf de thermometer 46graden aan!!! 's Avonds zaten Nicole en ik in dubio. We wilden van de ene kant naar The Wild Rose gaan maar van de andere kant wisten we dat het beter was om vroeg naar bed te gaan. Na lang wikken en wegen hebben we toch naar ons verstand geluisterd en zijn we vroeg naar bed gegaan.

Gister begon de dag weer zoals alle andere dagen. 's Ochtends kidsclub, vlug naar huis en dan vlug naar het strand. Komen we thuis, zie ik dat Yasmine het huis uit is!!!! Jeeeeeuuuuuu!!!! Feestje!!!! Ik heb nu het huis (1 2p kamer + 1 kamer met keuken + kleine badkamer) voor mezelf alleen!!! LEKKER!!! Daar moet op gedronken worden hie ha ho, daar moet op gedronken hie ha ho!!! Dat liep helaas wat anders... Toen we 's avonds thuis kwamen na de minidisco belde Patricia op of we het al hadden gehoord!? Uhm neej! Wat!!! Schrikken!!! Donderdag op vrijdag nacht is onze stamkroeg, The Wild Rose, afgebrand!!!!!!!!! Aangestoken door de concurentie!!!! On-ge-loof-lijk!!! Niet te geloven!!! Wij dus meteen weer in de auto, in ons kw kloffie, om te gaan kijken!!! Niets meer van over!!! De bar staat nog wel, als je het nog een bar kunt noemen, voor de rest is alles weg!!! Zo triest dit! Ze willen hard gaan werken om zo snel mogelijk de bar weer open te gooien. Dat moet ook wel, anders kun je het schudden voor de rest van het seizoen... Zo raar is dit, nu moeten we voor ff een andere stamkroeg zoeken, of gaan helpen om het zo snel mogelijk weer open te hebben...

Vandaag heb ik eerst uitgeslapen. Gisteren avond zijn we nog wel even naar The Whispers geweest, was wel gezellig maar we waren niet in zon feest stemming... Ik was vandaag om elf uur wakker. Ik heb eerst het hele huis gepoetst, helemaal Yasmine vrij gemaakt en daarna zijn we naar Glyfada Beach gegaan, daar hebben we de hele middag lekker gelegen.
Vanavond moeten Nicole en Karina naar het vliegveld. Zitten we net te eten, krijgen ze telefoon van Patricia, heeft het vliegtuig 2 uur vertraging!!! Balen!!! Ze moeten wel naar het vliegveld want de gasten moeten gewoon inchecken, dat wordt dus een latertje voor ze!!! Ik ga zo nog even dweilen thuis en dan lekker naar bed. Dan is er tenmiste 1 fris en fruitig morgen voor de infomeeting met de gasten:)!

Nou, allemaal nog een hele fijne avond. Voor de mensen die nog op stap gaan veel plezier. Iedereen die nog op vakantie gaat, fijne vakantie en allemaal tot mails, bels, sms enz maar weer!!!

Dikke X

Kaartjes zijn altijd leuk om te krijgen:

Kidsworld
TAV Marieke - Corfu
Jan Rebelstraat 16c
1069 CC Amsterdam

Tel: +306944230047

• 21 Juli 2007 - 19:20

Cathy:

Hey marieke,

Fijn dat het verder goed met je gaat..
    IS het lekker weer daaar? of eigenlijk te warm
    nou fijne tijd nog daar :)

groetjes cathy

• 22 Juli 2007 - 10:34

Anne:

Jeetje wat een week... er gebeurt in ieder geval genoeg daar! Fijn dat jullie nu gewoon met zijn drietjes verder kunnen en er een gezellige tijd van kunnen maken. Have fun!! kus x

• 22 Juli 2007 - 17:42

Myrna:

Hey Mariek, Lekker dat mevrouw weg gaat joh! heel wat minder gezeik zo he? Wat erg van de wild rose!! Echt klote! Nou veel plezier met zn DRIEEN!!
    Liefs

• 23 Juli 2007 - 08:22