Tikanis - Reisverslag uit Kérkyra, Griekenland van Marieke - WaarBenJij.nu Tikanis - Reisverslag uit Kérkyra, Griekenland van Marieke - WaarBenJij.nu

Tikanis

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marieke

13 Juli 2007 | Griekenland, Kérkyra

Tikanis, Kala???

Daar ben ik weer!!! Er schiet toch iedere keer gauw een weekje overheen voordat ik weer iets op mn site zet, sorry. Ik heb het ook zo druk:P.

Hier gaat nog steeds alles zn gangetje. Ik moet even denken wat ik allemaal weer heb gedaan in de afgelopen week...
Donderdag zijn Karina en ik mee geweest met de piratenboot, dat is een excursie voor de gasten. We moesten een uur eerder in Aqualand zijn omdat de bus daar om kwart voor negen vertrekt. Ik had dus mn wekker om zeven uur gezet, tijd genoeg om om half acht weg te rijden. Maaaar.... ik had me verslapen:D. Hoor ik opeens Karina roepen, Marieke, Marieke, ben je klaar!? Shittttt!!! Niet dus, ik word net wakker!!! Hahahaha, ik zat toch binnen vijf minuten achter t stuur en we waren ruim op tijd:D (dat die troela waar ik mee samen 'woon' me dan ook niet ff roept!!!???)
Wat we ook nog hadden die ochtend.... een paar druppels regen!!! Ja Echt!!! Er zijn gewoon 10 druppels naar beneden gekomen, niet normaal!!! Gelukkig hield die bui na 5 minuten weer op. Verder was het voor ons een relax dagje. Kinderen een kleurplaat, schminken, touw trekken op het strand en klaar. Beetje zonnen op het dak, beetje zwemmen in de zee en de dag is alweer om!

Vrijdag avond zijn we wat gaan drinken in onze stamkroeg, the Wild Rose en de bar The Whispers. We konden gelukkig bij de zus van Karina blijven slapen dus ik hoefde niet terug te rijden om half vijf 's nachts

Zaterdag zijn we wezen touren, Nicole, Karina, haar zus en vriend. We zijn bij Paleokastritsa geweest, dat is een hele mooie baai en daarbij is een klooster op een berg, dat hebben we ook nog gezien. Daarna zijn we bij t vliegveld gaan kijken. De landingsbaan begint hier in de zee, wanneer je aankomt lijkt het net of je in de zee landt. Net voor de landingsbaan is een brug waar je overheen kunt lopen en wanneer je dan in het midden blijft staan lijkt het net of je de vliegtuigen aan kunt raken, heel leuk!!!

Maandag zijn we weer gaan touren. We zijn naar Sidari gereden, naar Canal du Amore, dat is een heel mooi stukje van de kust (zie de fotos). Daar zijn we ook bij onze collegas gaan kijken die daar in een hotel werken. Ik ben blij dat ik in Aqualand werk. Sidari is een heel gezellig stadje, maar waar zij wonen is echt heel erg. De schimmel staat op de muren, niet normaal! Daar zou ik het echt niet uit kunnen houden...

Woensdagochtend is Nicole daar wel heen gemoeten. Laura, die daar werkt moest dinsdag met spoed naar huis omdat ze 25% minder zicht had met haar rechter oog. Hier hebben ze tests gedaan en die waren niet positief (in onze taal). Gelukkig is het niet wat ze hier dachten, ze heeft een infectie aan haar oog, dus komt ze morgen weer terug!
Woensdag kregen we ook een telefoontje dat Erik (van het hoofdkantoor) hier was en of we 's avonds iets wilden gaan drinken. Vorig jaar is hij ook vaak op Kos geweest, vanwege het hotel dat niet open ging en toen hebben we zoveel gelachen met hem. Nou woensdag was het weer raak, wat heb ik gelachen! Het was echt heel gezellig, ook nog gelachen over de situatie van vorig jaar!!! Yasmin ging al eerder naar huis omdat ze wilde slapen, dus die moest een taxi nemen, ik ging natuurlijk nog niet mee! Ik lag om kwart voor vijf in bed en moest er weer om kwart over zeven uit vanwege piratenboot:D. Maar ik was op tijd, goed he! Ben 's middags wel meteen naar huis gegaan en heb nog ff wat uurtjes slaap gepakt, die kon ik heel goed gebruiken :(.

Nu is het alweer vrijdag. Vanmorge 'mocht' ik in Kiki met de ochtendgym en vanavond hebben we minidisco met Ko, dan is Yasmin de pineut! Vanavond ga ik Nicole ook weer halen in Sidari, uurtje rijden, en dan gaan we 's avonds weer ff (onder voorbehoud) naar onze stamkroeg. Morge kunnen we uitslapen want als het goed is heb ik vrij!!!

Ik ga nu nog proberen om fotos op de site te zetten.

Ik hoorde dat het in het weekend weer beter weer wordt in Nederland, ik hoop het voor jullie:)!!!

Tot mails of iets anders!!!

X Marieke


PS voor de mensen die op de hoogte zijn, er is goed nieuws op komst, na het weekend horen we meer en dan kan ik het ook gewoon op de site zetten!


Kidsworld
TAV Marieke - Corfu
Jan Rebelstraat 16c
1069 CC Amsterdam

Tel: +306944230047

  • 13 Juli 2007 - 12:32

    Brenda:

    Pff wordt zo langzamer hand wel jaloers geloof ik. Zwemmen in bikini, werken op slippers, op stap met Erik. Alles wat ik hier niet heb!
    Hahahaha, geniet maar lekker riekje. Heb je verdient!

    Kus

  • 13 Juli 2007 - 20:20

    Anita:

    Leuke foto's hee! En het is daarginds echt mooi! Maar ik moet toch nog ff kwijt dat de allerleukste foto toch wel die met jou nu Kiki is hahaha! Staat je erg goed dat pak, moet je vaker aandoen!
    Ik zal voor je duimen komende week!

    Doei!

  • 15 Juli 2007 - 19:03

    Myrna:

    Hey Meid,
    Erg leuk je foto's op de site! Wij zijn weer lekker in het regenachtige Nederland...zit toch liever in het zonnige Corfu!
    Nou hele goede tijd nog daar!
    Liefs...

  • 17 Juli 2007 - 01:35

    Ellen:

    Ha Marieke,
    Zo te horen gaat het prima met je!
    Leuke foto's trouwens.
    Momenteel ben ik weer aan het reizen in Amerika, maar hier is het ook echt heet!
    Nou ik spreek je nog wel een keertje

    Liefs Ellen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Kérkyra

Kidsworld Corfu

Werken voor Kidsworld op Corfu

Recente Reisverslagen:

10 September 2007

Back home :(

04 September 2007

Vertraging

03 September 2007

Laatste paar uurtjes...

28 Augustus 2007

Laatste weekje!!!

19 Augustus 2007

Daar issi weer!
Marieke

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 105
Totaal aantal bezoekers 24787

Voorgaande reizen:

15 Oktober 2014 - 11 November 2014

My next trip: CHINA!!!

16 September 2013 - 18 Oktober 2013

Off to Peru & Bolivia

31 Augustus 2012 - 28 September 2012

Backpacken Borneo

16 November 2011 - 11 December 2011

Rondreis Cuba

03 Oktober 2010 - 23 Oktober 2010

Naar school in Sevilla

23 September 2009 - 16 Oktober 2009

Rondreis Zuidelijk Afrika

02 December 2008 - 09 December 2008

New York

14 Oktober 2008 - 21 Oktober 2008

Marokko

21 September 2008 - 05 Oktober 2008

Sint Maarten

23 Juni 2007 - 03 September 2007

Kidsworld Corfu

20 April 2006 - 03 September 2006

Los op Kos 2006

02 Augustus 2005 - 15 Augustus 2005

Canada

07 September 2004 - 23 Juli 2005

Australie, Nieuw Zeeland en Bali

Landen bezocht: