kala - Reisverslag uit Kérkyra, Griekenland van Marieke - WaarBenJij.nu kala - Reisverslag uit Kérkyra, Griekenland van Marieke - WaarBenJij.nu

kala

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marieke

25 Juni 2007 | Griekenland, Kérkyra

Kala allemaal!!!

Hier even een kort berichtje! Ik ben zaterdag aangekomen in Corfu, na 2 uur vertraging.... Arke natuurlijk! (voor de trouwe lezers).
Het is hier zooow warm, echt niet normaal! Die hitte golf is er echt! Het zweet breekt me zelfs uit als ik mn nagels aan t vijlen ben:)!!! Hoe is t weer in Nederland:P? Niet zo goed toch:P?
Met de meiden gaat het goed, we hebben het programma wat aangepast zodat het soepeler loopt, dus dat gaat goed komen! Veel hebben we nog niet gedaan, die meiden die hier al zaten hebben zelfs in twee maanden het eiland nog niet eens gezien! Vorig jaar kon ik de weg in Kos na twee weken al op mn duimpje!!! Ik ben van plan om veel rond te gaan touren om veel te zien!
Het voordeel of nadeel is dat ik de enige ben die mag/kan rijden!!! Nicole (daar ben ik mee hier gekomen) die heeft wel haar rijbewijs maar staat nog niet echt op t contract en Karina en Yasmin (andere twee) hebben geen rijbewijs.

Ik ga er weer vandoor, volgende keer volgt een langere versie. Ben nu erg moe...

X Marieke

Mn muur is nog erg kaal, hint hint;):

Kidsworld
TAV Marieke - Corfu
Jan Rebelstraat 16c
1069 CC Amsterdam

• 25 Juni 2007 - 20:36

Sandra:

Hey Marieke,
    Goed om te horen dat het met de meiden goed gaat!!!
    Ik hoop dat je er ondertussen zin in hebt gekregen!!
    Tot snel!
    xx

• 25 Juni 2007 - 21:36

Tamara:

Aaaah ik ben zoo jaloers meid!
    Maak er maar wat leuks van, want hier ist inderdaad zwaar bagger weer.
    We missen je en zullen aan je denken op 't werk!
    =xxx= Tamara.

• 25 Juni 2007 - 21:47

Angelique Creemers:

Hoi Marieke,

Ik was te laat om je nog een goede reis te wensen, maar bij deze:heel veel plezier daar in Griekenland, en maak er iets van. Geniet er van.
    Liefs en kusjes van Jessen, Janneke en Angelique

• 26 Juni 2007 - 14:22

H. LlIEBREKS:

Hallo Marieke, even een klein berichtje uit Mierlo. Wij komen net van Geldrop met boodschappen doen en zijn even bij Hanneke aangelandt. Jou e-mailtje gelezen en gezien dat het daar minstens dubbel zo heet is dan hier. Wij doen het wel met herfstweer, maar daar komen we ook wel over heen. Gister een kaart van jou moeder gehad en die makenheet ook heel goed en prachtig weer. Donderdag horen we daar wel meer van, maar dat zal wel allemaal goed zijn. Meer nieuws heb ik nu, dus de groeten van oma en mij. Tot een volgende keer. Daaaaaag.

• 26 Juni 2007 - 15:07

Inge:

heej meis

leuk om te horen dat je het naar je zin hebt in kos, geniet er van!!!

xx inge

• 26 Juni 2007 - 15:34

Frank:

hey Marieke!

Leuk verhaal, beetje suffe meiden als ze het eiland nu nog niet eens kennen, maar daar komt met jou vast verandering in.

Groetjes!

• 26 Juni 2007 - 16:58

Brenda:

Lekker zeg, nooit dronken worden dus???
    Have fun sweet!

oh ja, ik heb wel een kaartje op de bus gedaan maar......postzegel vergeten! hahaha echt niet expres gedaan. Gewoonweg blond!

x

• 26 Juni 2007 - 17:35

Pien:

hee hee
    kijk is het toch gezellig geworden daar ook al had je er niet zoveel zin in. gewoon flink met die meiden op stap gaan dan wordt het van zelf gezellig.
    oh ja ik had de foto van de tien verschillen aan bram laten zien, hij vond hem eigelijk best wel grappig dus das weer een meevaller he maar nog veel plezier daar.
    kusss pieneke

• 26 Juni 2007 - 19:49

Chanal:

heeeeey waar zit je ergens op corfu? in welk hotel? 2 collega,s van me waarmee ik nu in turkije zit, gaan over 2 weken!! zul je vast wel zien dan. renate en monique...
    enjoy! kus

• 27 Juni 2007 - 16:10

Anne:

Nou Mariek, dat worden geen drankspelletjes a la West... misschien maar goed ook!! Have fun en hou ons op de hoogte!!

• 27 Juni 2007 - 16:12

Anne:

oh ja... en ook ff foto's plaatsen volgende keer. ben erg benieuwd naar t hotel en de meiden! x